Кафедра програмного забезпечення | СУПЕР ПЕРЕМОГА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ ПЗ У БОЛГАРІЇ
Новини

СУПЕР ПЕРЕМОГА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ ПЗ У БОЛГАРІЇ

27.04.2017 / 08:48

У м. Хасково в Болгарії відбувся конкурс з комп’ютерної графіки «Творчість без кордонів». На конкурс було подано 1626 робіт з різних країн: Болгарії, Румунії, України, Індонезії, Македонії, Росії, Чехословакії, Іспанії, Казахстану, Чорногорії.

Студія з веб-дизайну та комп’ютерної графіки кафедри програмного забезпечення ВНТУ підготувала на конкурс низку робіт. Вихованці студії отримали 14 медалей. Це гучна перемога наших студентів на міжнародному рівні! Роботи переможців розміщені на білбордах у парку міста Хасково, тож з творчими роботами наших студентів мають змогу познайомитися пересічні мешканці міста.

У номінації «Комп’ютерний малюнок» серед студентів переможцями стали 4 студенти з кафедри програмного забезпечення ВНТУ:

золота медальАлла Штокал (гр.1ПІ-15б),

срібна медальВладислав Кокушкін (гр.2ПІ-16б),

срібна медальАндрій Гончарук (гр.1ПІ-16м),

бронзова медальНаталія Копитко (гр.1ПІ-13б).

У номінації «Колаж» серед студентів призером конкурсу стала студентка з кафедри програмного забезпечення ВНТУ Ксенія Івченко (гр.1ПІ-16м), яка отримала бронзову медаль.

Науковими керівниками переможців є перший проректор ВНТУ, професор кафедри програмного забезпечення Олександр Романюк та заступник декана ФІТКІ, доцент кафедри програмного забезпечення Вікторія Войтко.

 робота

Робота призера конкурсу Андрія Гончарука (кафедра ПЗ)

Вітаємо наших студентів з гучною перемогою!


Ще новини
СТУДЕНТКА КАФЕДРИ ПЗ ВНТУ ПІДНЯЛА ПРАПОР ЄВРОСОЮЗУ У ВІННИЦІ
12.05.2017 / 18:39

Рада Європейського Союзу 11 травня 2017 року без обговорення ухвалила безвізовий режим України з ЄС. Це останній крок перед підписанням.

СТУДЕНТИ-ПРОГРАМІСТИ СТАЛИ ПРЕТЕНДЕНТАМИ НА ПОЇЗДКУ В ПАРИЖ НА МІЖНАРОДНИЙ ЧЕМПІОНАТ З  РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЛОГІЧНИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ
12.05.2017 / 18:10

6 травня 2017 року відбувся Всеукраїнський фінал ХХХІ Міжнародного чемпіонату з  розв’язування логічних математичних задач.